Vasakarat

autor: bhapecs

június 19, 2020 AUTOR: bhapecs
Vasakarat

VASAKARAT 7 LÉPÉSBEN!

Akaraterő: valami olyasmi, amivel az ember születik, mint a sűrű hajkorona, igaz? Nos, a kutatók mást mondanak. A Floridai Egyetem szociálpszichológia-professzora szerint az akaraterő annak alkalmazásával fejlődik. Minél inkább igénybe veszed, annál erősebb lesz.

Íme, néhány kedvenc tipp, hogyan is csináld!

1,Határozd el, hogy akarod!

Azok, akik elszántan vágynak céljuk elérésére- és nem kötelességnek érzik az eredményt, jobban is teljesítenek, derül ki egy kanadai kutatásból.

2, Írd össze a céljaidat!

Jegyezz fel rövid és hosszú távú célokat. Céljaid legyenek határozottak és megfoghatóak.

3,Gondolj az élvezetre és ne a fájdalomra!

Ha kötelező feladatnak érzed az edzést, hajlamos lehetsz túl sokat enni. A Cornell kutatói azt tapasztalták, hogy azok, akik az edzést szórakozásként élték meg, kevesebb desszertet és egészségtelen snacket fogyasztottak mozgás után.

4, Gondolkodj nagyban!

Egy svájci kutatásban megfigyelték, hogy amikor a részvevők rengeteg akaraterőt éreztek magukban, önkontrolljuk is javult. Pusztán az a tudat, hogy igazán megakarsz csinálni valamit, lényegesen higgadtabbá és célorientáltabbá tesz.

5, De ne szállj el!

A túlzott magabiztosság gyengítheti az akaraterőt. Arra legyél büszke, aki vagy, ne arra, amit elértél.

6, Tervezz előre!

Gondold át, mit akarsz, mérd fel az akadályokat és dolgozd ki a lehetséges megoldásokat.

7, Kapcsolódj ki!

, ,

Comments (0)